RPW | JOIN THE REBELLION
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Oficjalna Strona RPW  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Enough [CD]

Go down 
AutorWiadomość
Dash Graves

Dash Graves


Posts : 11
Likes : 5
Age : 31
Location : Chicago, Illinois

Enough [CD] Empty
PisanieTemat: Enough [CD]   Enough [CD] EmptyWto Maj 26, 2020 10:46 pm

Enough [CD] Procd10
Chicago, 5/26/2020
 
Szanowny RPW Universe,

Nazywam się Dash Graves, jestem profesjonalistą z krwi i kości, duszy, powołania, przeznaczenia i innych szamańskich klątw, których jestem nieświadomym nosicielem. Odkąd podpisałem kontrakt z Rebellion Pro Wrestling minęły już ponad dwa miesiące i muszę przyznać, wzrasta we mnie brak spokoju, więc zwracam się do Was wszystkich.

Przez wiele lat walczyłem o to, by być zauważonym, wypracowałem technikę, której zazdrości mi niejeden specjalista w tej dziedzinie z wieloletnim doświadczeniem. Nie miałem zamiaru grzać ławy, skomląc o debiut, wpadłem jednak na pomysł, by napisać list otwarty. Do władz, creatives, koleżanek i kolegów z szatni, a także do wszystkich fanów tej organizacji. Jak widać, Revolt Heads nie mają pojęcia co ze mną zrobić, bym nie zrobił zbytniego szumu, więc pora wziąć los w swoje ręce, po raz kolejny.

Drogie Panie, muszę Was zmartwić. Widzę, że pomysł na wykorzystanie mojej osoby jako pionka w durnej wojnie między Wami, a władzami Rebellion, nie do końca wyszedł tak, jak sobie wykombinowałyście. Pragnę poinformować, że nie jestem tu po to, by być dla Waszych gierek. Jestem tu ze względu na swój geniusz, którego nie potraficie należycie wykorzystać.

Zatem uprzejmie informuję, że żądam przenosin na przeciwny brand, jeśli mój czas ma być tutaj marnowany na grzaniu ławy i byciu pachołem Pani Blondynki i jej pachołka. Najpierw ma się plan, a potem się go realizuje, nie kombinuje się na poczekaniu.